lundi 24 avril 2017

Dusty Attic April Moodboard with ATC

Bon matin les filles!
Voici mon interprétation du moodboard d'Avril sur Dusty Attic. J'ai utilisé des ATCs que j'avais déja fait pour faire mon design. N'oubliez pas de participer. Un prix d'une valeur de 100$ à gagner!

Good Morning everyone!
Here is my intrepretation of the Dusty Attic Avril Moodboard. I used ATCs that I already made for another challenge to create my design. 
Don't forget to play with us! 100$ gift certificate to win!





J'ai utilisé le crackle accent de Dusty Attic pour faire le fini craqueler sur mon cadre. J'adore le résultat!

I used Dusty Attic Crackle Accent to create a crackle finish on my frame. I love the result!



J'ai utilisé les branchages de ce kit d'hiver.

I used the branches of this kit to finalize my design.




Materials used:

-Dusty Attic ATC Frame Set 2
 -Dusty Attic Creative Layers 4
-Dusty Attic Crackle Accent
-49andMarket flowers
-49andMarket papers
-Cuts2luv flairs







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire